Procuramos um/a

Specialist IT Service & Quality Management *

Cidade: Frankfurt am Main, Alemanha

Tasks

  • Providing 1st level quality checks on SAP tickets in the IT ticket system
  • Acting as a bridge between the service requesters and the IT SAP Applications team
  • Conducting and maintaining the weekly IT ticket report
  • Building up and maintaining the IT service catalogue for SAP
  • Analyzing IT services to identify improvements
  • Analyzing and reporting on SAP related topics

Requirements

  • Degree in IT, economics or related field or several years of equivalent professional experience in this area
  • Solid understanding of IT services
  • Experience in working with an IT ticket system
  • Profound knowledge in MS Office products
  • Excellent written and spoken English and German language skills
  • Excellent communication skills
  • Service oriented mind-set
  • A very precise, well-structured, responsible approach to work and conceptual thinking

Estás interessado? Envia-nos a tua candidatura, incluindo a expectativa salarial e data de contratação possível.

Level up!

Graças aos nossos atuais produtos, a Nintendo Switch e a Nintendo 3DS, somos um dos fabricantes de videojogos e consolas líderes no domínio do entretenimento interativo. A nossa intenção é chegar a um público vasto, independentemente de fatores como a idade, sexo ou experiência com videojogos. Uma equipa forte e motivada, uma qualidade superior, novos conceitos, o desenvolvimento criativo e a implementação de ideias, juntamente com uma estratégia de vendas sofisticada, permitem-nos surpreender constantemente os nossos fãs com produtos inovadores.


* Esta oferta está aberta a pessoas de todos os sexos. A Nintendo opõe-se a discriminação sexual, assim como a qualquer tipo de discriminação baseada noutras características protegidas pela lei, pelo que se abstém de explicitar o género pretendido nas suas ofertas de emprego.